Monday, April 14, 2008

Another song that caught my ears

This song is composed and sang by Ella (S.H.E) when her doggie died.

还记得你喜欢咬著我的手
然后给我你嘴里的球
要我陪你玩丢丢
你喜欢我摸摸你的小耳朵
窝在我的身旁 没有烦忧
在梦里遨游
好狗狗 好狗狗
谢谢你陪妈咪这么久
你并没有离开我 
只搬到天堂生活
蔷蔷你要记得我
你不要走丢
快快找到天使
天堂给我们保佑
蔷蔷不要忘了我
还有亲爱的阿姨叔叔和你的朋友
你永远活在记忆中

hope my Bernie stays healthy and lives to a ripe old age.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


I blog, because I am bored...

Thanks for visiting my blog. Hope you find your stay enjoyable. I may be too lazy to update my everyday events, however you may check out my tiish box for more latest happenings.